بنگاه معاملاتی مجاز در اندیشه

بنگاه معاملاتی مجاز مسکن در شهر اندیشه :

در هر حوضه ای که پوله زیادی در گردش مالی باشد ، کلاهبرداری ها توسط عدده ای به شیوه ها و روش هایه مختلف اتفاق میوفتد سالهاست برای جلوگیری از این اتفاق و انجام معاملات ملکی در هر منطقه مشاور املاک وجود دارد تا با توجه به شناخت و تجربه ای که دارند   تا پایان قرارداد و خرید ملک امنیت و منافع خریدار و فروشنده را به خوبی حفط میکند تا هم فروشنده ملک خود را راحت تر و بی دردسرتر بفروشد و هم خریدار ملک مورد نظرشان را بخرد . البته نمیشه گفت تمام مشاور املاک ها همینطور است همانگونه که گفتیم حوضه ای هست که پوله زیادی در گردش است و باید معاملتمان در جایی انجام دهیم که قانونی باشد .

همینکه اعتبار یک مشاور املاک در منطقه خوب باشد ، دارایه مجوز هایه لازم هم باشد خیالمان را تا حد زیادی راحت خواهد کرد . قطعا مشاور املاک هایه قدیمی یا مشاور املاک هایی که تجربه زیادی دارند و واقعا در این شغل کار میکنند به ما کمک بیشتری میکنند زیرا دلیلی که با برای انجام معاملتمان به مشاور املاک میرویم این است که به خیلی از قوانیم معامله آشنا نیستیم و یا تجربه انجام معاملاته زیادی را نداشیم و یا نیازمند آن هستیم که بتوانیم ملکمان را با قیمته خوب در نهایت بفروش برسانیم یا از خرید ملکی به هر نحوی پیشمان یا متضرر نشویم . مشاور املاک خوب تنها کارش پیدا کردن مشتری و جوش دادن معامله نیست بلکه ایجاد یک معامله خوب و امن هم برای خریدار و فروشنده است و برای برطرف کردن شک و گمان هایمان و خطراتی که ممکن است که یک معامله برایمان داشته باشد نیاز است .

اگر در منقطه خودتان بخواهید معامله ای کنید حداقل تا حدی اطلاعاتتان نسبت به ملک ، قیمت خرید و فروش در منطقه و برخی موارد خوب است و میتوانید در یک مشاور املاک آشنا و معمولی کارتان را انجام دهید ولی در انجام معاملات بزرگ و بخصصو در مناطقی که به آن هیچ آشناییتیم ندارید به یک مشاور املاک معتبر بیشتر نیاز خواهید داشت البته حتی در معاملات کوچک یا هر معامله ای دیگری وجود یک مشاور املاک کاربلد قطعا تجربه بهتری را برایتان رقم خواهد زد و کارتان را با دردسر کمتر و راحتی بیشتر انجام خواهید داد .

وظیفه مهم مشاور املاک در تنظیم قرارداد این است که مدارک دو طرف را با دقت بررسی کند و با کسب اطمینان کامل از درستی مدارک قرار داد را تنظیم کند اگر مشاور املاک سهل انگار بکند و در درست بودن و معتبر بودن مدارک برای شما اتفاقی بیوفد میتوانید از آن شکایت کنید تا خسارت و ظرری که داشته اید را برگرداند . ولی اگر معاملتان را خارج از مشاور املاک انجام دهید تمامی این مسئولیتها به عهده خودتان میباشد و اگر مشکل و ضرری برایتان درست شود مسئولیتش به عهده خودتان است .

اما رفتن به مشاور املاک مزیت مهم دیگری دارد و آن این است که در این سالهایه اخیر تمامی معاملات ملکی درون سیستم مشاورین املاک و در سامانه رسمی ثبت معاملات ملکی انجام میشود اما اینکار چه نکات مثبتی دارد ؟ از مهمترین آن که باعث کاهش زیادی از کلاهبرداری ها میشود این است که هر ملکی ک به فروشمیرسد یک کد رگیری میخورد و آن در سامانه ثبت شده و اگر در هر مشاور املاک شخص فروشنده بخوهد ملک را دوباره به شخص دیگری بفروشد در سیستم اجازه ثبت داده نخواهد شد و اعلام میشود که این ملک قبلن به فروش رسیده است بنابراین هزینه ای ک بابت کمیسیون به مشاور املاک میدهید خیالتان را بابت هر معامله ای آسوده میکند و بعضا از ظرر هایه سنگین احتمالی شما را در امان میگذارد .

مشاور املاک مجاز را چگونه بشناسیم؟

این سوال مهمترین سوالی است که هنگام مراجعه به یک بنگاه معاملات ملکی باید از خود بپرسیم.مراجعه به مشاورین مسکن غیر مجاز باعث ایجاد دردسرهای فراوانی برایتان میگردد ، لذا هنگام مراجعه به یک بنگاه مسکن حتما برگه جواز رسمی و مجوز ارائه کد رهگیری معتبر را از ایشان مطالبه نمایید . توجه داشته باشید تمام موارد و خوبیایی که در رابطه با مشاور املاک گفتیم کار و انجام معاملات در یک مشاور املاک نا معتبر و غیر مجاز کاملا بر عکس و مشکل ساز میباشد . بنابراین به این موارد توجه داشته باشید تا هیچ وقت ضرر مالی و مشکلی را در معاملاتتان تجربه نکنید.

سامانه رسمی ایران املاک :

شاید برایتان سوال باشد چطور اطمینان کامل را کسب کنیم که مشاور املاک مجوز هایه لازم را دارد و به صورت قانونی در حاله انجام کار است . بهترین را این است که پروانه کسب املاک را در دفتر املاک مورد نظر مشاهده کنیم معمولا پروانه کسب جایی قرار میگیرد که قابل مشاهده باشد دومین کار که خیالمان راحت مکند در خواست کد رهگیری برای نوشتن قرار داد میباشد .

بدون شک دریافت کد رهگیری تنها از املاک هایی که ثبت قانونی در سامانه رسمی املاک هستن بر می آید و خیالتان را از بابت انجام معامله قانونی راحت میکند و اگر مشکلی در معاملهتان بوجود به آید به راحتی قابل پیگیری توسط خود سامانه رسمی مشاور املاک کشور میباشد . سایت این سامانه با آدرس اینرتنتی iranamlaak.ir در دسترس است و در قسمت منو این سایت به بخش خدمات بروید و مشاورین املاک مجاز را انتخاب کنید در این صفحه میتوانید به راحتی جستجو کنید ، که آیا بنگاهی که قصد دارین در آنجا معامله خود را انجام دهید در این سامانه ثبت رسمی شده است یا خیر . اگر بنگاه مورد نظرتان نامش در این سایت وجود داشت خیالتان را از بابت مجوز داشتن راحت میکند .

مشاورین مسکن نوین از مشاور املاک های با سابقه شهر اندیشه تهران کلیه مجوز های رسمی لازم را از سوی مرکز صنفی املاک و مستغلات شهرستان شهریار دارا بوده  و یکی از بهترین مشاورین املاک مجاز میباشد .با مشاورین مسکن نوین  با خیالی آسوده معاملات ملک خود را انجام دهید و در سریع ترین زمان ممکن با دستیابی به فایل هایه متنوع در مناطق مختلف اندیشه آسان تر صاحب یک خانه خوب با امکانات مختلف شوید .اگر قصد سرمایه گذاری و خرید آپارتمان اقساطی در اندیشه را دارید از مشاوره تخصصی مسکن نوین مشاور املاک در فاز یک و املاک اندیشه فاز 3 برخوردار شوید.

شما عزیران میتوانید اطلاعات ملک در منطق مختلف شهر اندیشه ، مانند شهرک صدف و خرید خانه فاز ۱ تا ۶ اندیشه را از سایت و دفترمسکن نوین بدست آورید . همچنین از طریق شماره زیر میتوانید با ما تماس حاصل کنید .

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نظرتان را بنویسید

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان