بهترین منطقه اندیشه برای زندگی کجاست ؟

آشنایی با فاز ها و مناطق اندیشه :

اندیشه شهری است در نزدیکی تهران که تا شهریار ، کرج ، فردیس هم فاصله کمی دارد ، اندیشه به خاطر دسترسی راحت به اطراف ، خانه و آپارتمان های نوساز یک شهر ایده آل و آینده دار برای سکونت میباشد ، اگر آشنایی با شهر اندیشه ندارین در ادامه با فاز های اندیشه کمی آشنا میشوید و خصوصیات هر فاز را برای شما کمی توضیح میدهیم ، اگر به دنبال خرید آپارتمان در اندیشه و سکونت در این شهر هستین میتوانید برای راهنمایی بیشتر که سکونت و سرمایه گذاری در کدام منطقه از اندیشه برای شما بهتر است با ما تماس بگیرید .

خرید خانه در اندیشه

بهترین فاز اندیشه کدام فاز است ؟

اندیشه ۶ فاز دارد که هر کدام از این فاز ها مناطق و خیابان های مختلفی دارند ، فاز یک قدیمی ترین فاز اندیشه و فاز شش جدیدترین فاز اندیشه میباشد ، طبعیتا فاز یک جمعیت بیشتری دارد و بخاطر تردد بالا مغازه های بیشتری دارد . در ادامه با هر کدام از فاز ها بیشتر آشنا خواهید شد :

فاز یک اندیشه :

فاز یک همانگونه که گفتیم قدیمی ترین فاز اندیشه میباشد به همین سبب رونق زیادی دارد و جزء مناطق پرتردد و محبوب برای خرید آپارتمان و اجاره نشینی همچنین بسیار مناسب برای ایجاد اجاره مغازه و کسب و کار ، فاز یک همینطور امکانات بالایی دارد فاصله محل سکونت با فروشگاه ها و اماکن تجاری و .. کم میباشد ، برخی از قسمت های فاز یک هنوز بافت سنتی خود را دارد و برخی شهرک هایکه تازه ساز میباشد دارای آپارتمان های روز با امکانات فوق العاده میباشد .

از مزایایه دیگر این فاز قیمت های مناسب میباشد همچنین اگر به دنبال آپارتمان نقلی و کوچک با سرمایه کمتر هستین ، میتوانید در این فاز آپارتمان مورد نظرتان را بخرید یا رهن واجاره کنید .

فاز دو اندیشه :

جزء مناطق آرام اندیشه میباشد با خیابان های آرام و کم تردد از فاز یک ، این فاز فاصله دورتری از دیگر فاز ها دارد ، ساختمان های فوق العاده و لاکچری با امکانات عالی در فاز دو وجود دارد ، همچنین مجتمع های مسکونی گلستان در همین فاز قرار دارد .

اگر به دنبال خانه های ویلایی با امکانات بالا و زیبایی بالا مانند ، سونا استخر و جکوزی هستین ، پیشنهاد ما این است که خانه های فاز دو را از دست ندهید .

فاز 3 اندیشه :

اغلب مردم اندیشه را با فاز ۳ میشناسن ، این فاز دسترسی آسانی به تمامی مناطق اطراف دارد ، از جمله علت محبوبیت بالایه فاز ۳ داشتن خانه ویلایی های زیاد است ، همچنین فاز ۳ از نظر امکانات رفاهی و تجاری بالا میباشد ، شهرک صدف در فاز ۳ قرار دارد ،شهرک صدف جزء شهرک های محبوب با خانه های ویلایی لاکچری و چند طبقه میباشد .

فاز ۳ به علت زیر ساخت شهری خوب رونق زیادی داشته و جزء فازهای اندیشه است که بیشترین امکانات رفاهی ، تجاری و اداری را در خود جای داده است .

فاز ۴ اندیشه :

فاز چهار هم جزء فاز های خوب اندیشه است که از نظر امکانات بالا میباشد که از محبوب ترین آن ها بازار ایرانی اسلامی به سبک میدان نقش جهان و معماری کلاسیک میباشد .

بافت اصلی الانه فاز چهار خانه های سازمانی و خانه های ویلایی میباشد .فاصله فاز چهار تا سه خیلی کم است و به مهترین خصوصت این فاز میتوان به همان امکانات تجاری و رفاهی این فازاشاره کرد .

فاز پنجم اندیشه :

فاز پنچم در امتداد فاز سه اندیشه میباشد بافت سکونتی این از ترکیب خانه های آپارتمانی و ویلایی میباشد ، از امکانات این فاز میتوان به اماکن فرهنگی و آموزشی مانند : مسجد ، مدارس ، دانشگاه و فرهنگسری سعدی اشاره کرد .

فاز ۶ اندیشه :

فاز ۶ جزء کم تراکم ترین فاز های اندیشه میباشد که هنوز به انداز فاز های قبلی رونق پیدا نکرده زیرا اغلب زمین های این فاز فعلا دارای جواز ساخت نمیباشد و اغلب زمین های این فاز در اختیار بخش خصوصی میباشد .

از نظر شما بهترین فاز اندیشه کدام فاز است ؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آرا: 20

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نظرتان را بنویسید

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان