فرصت سرمایه گذاری و سکونت در اندیشه

فرصت سرمایه گذاری و سکونت در شهر جدید اندیشه :

فرصت سرمایه گذاری و سکونت در شهر اندیشه با توجه به گسترش شهرنشینی در حومه شهر تهران ، ساختار تازه تاسیس شهر جدید اندیشه و همچنین تنوع سبک ساختاری در فازهای مختلف این شهر، امکان خرید ملک در اندیشه با هرسبک و سیاقی را امکانپذیر خواهد کرد، به عنوان مثال ساختار ویلایی در فاز سوم اندیشه در متراژهای متنوع ، بافت آپارتمانی با متراژهای نسبتا بزرگ در فاز چهارم ، ترکیبی از بافت آپارتمانی و ویلایی در فاز دوم و نهایتا بافت آپارتمانی فاز یک با تنوع متراژ که غالبا واحدهایی با متراژ کوچک و متوسط را در بردارد، که همین امر و همچنین باتوجه به در دسترس بودن امکاناتی همچون بازار، مدرسه، مجموعه های ورزشی و … شهر جدید اندیشه، خصوصا فاز یک اندیشه را به فرصت مناسبی جهت سکونت و سرمایه گذاری دراندیشه  تبدیل کرده است.

از این رو مشاوران  مسکن نوین با کامل ترین اطلاعات از قیمت و ساختار کلی منطقه کمک شایانی در راستای بهترین انتخاب به مراجعین گرامی خواهند داشت. اگر قصد خرید آپارتمان در اندیشه را دارید با مشاورین مسکن نوین تماس حاصل فرمایید.

قیمت خانه در اندیشه بستگی به شاخص های متعددی دارد .از جمله سال ساخت ملک ، موقعیت ملک ، میزان نورگیر بودن آپارتمان،کیفیت ساخت ملک، وجود پارکینگ،تعداد واحد، وجود فضای سبز در موقعیت ملک و…به همین دلیل مشاوران نوین در هنگام خرید به خوبی شما را راهنمایی و آشنا با هر ملک و منطقه خواهند کرد اما به طور کلی می تواند بین 2 تا 4 میلیون تومان باشد و قیمت اپارتمان در اندیشه بین 4 تا 7 میلیون تومان میباشد .

اگر به دنبال خرید آپارتمان هستید ، میتوانید در شهر جدید اندیشه  با سرمایه کمتری نسبط به مناطق دیگر در آپارتمان هایه بسیار عالی با بروزترین دانش هایه مهندسی صاحب خانه شوید . البته میتوانید روی وام و مبلغ رهن آپارتمان هم حساب نمایید . علاوه بر آن اگر میخواهید تنها برای سرمایه گذاری در اندیشه خانه بخرید باز هم انتخاب بسیار درستی است میتوانید پس از خرید نیز به راحتی از طریق مسکن نوین ملکتان را رهن و یا اجاره دهید .

مشتریان گرامی که  قصد خرید ملک در اندیشه را دارند لطفا قبل از اقدام به خرید ملک حتما از مشاوره رایگان مشاورین املاک اندیشه و املاک اندیشه فاز 3 مسکن نوین اندیشه استفاده نمایید تا انتخابی درست و معامله ای پر سودتری پیش رو داشته باشید زیرا مسکن نوین سالهاست که در اندیشه دارد کار مییکند و به تمام نقاط اندیشه تسلط داشته قطعا استفاده از تجربیات و پیشنهادات مشاوران با تجربه کمک بسیار خوبی به شما خواهد کرد . همچنین برای خرید ملک در دیگر مناطق اندیشه مانند  شهرک صدف شهریار میتوانید از فایلینگ بروز ما استفاده کنید .

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نظرتان را بنویسید

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان