فاصله اندیشه تا تهران و کرج چقدر است ؟✍️

فاصله اندیشه تا تهران :

اطراف شهر اندیشه کاملا به شهرهای دیگر از جمله کرج، شهریار و ملارد متصل می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های  کرج همجوار می باشد.فاصله زمانی اندیشه تا تهران : فاصله اندیشه تا میدان آزادی تهران حدود 30 کیلومتر است. اما با امتداد یافتن مناطق مسکونی و صنعتی تهران به سمت غرب (تا وردآورد) عملا فاصله تهران و اندیشه به نصف رقم فوق تقلیل یافته است. با ادامه داشتن ساختمان سازی ها مسیر اندیشه تا تهران کوتاه تر هم میشود .

فاصله اندیشه تا کرج :

اندیشه از سمت غرب هم از سمت جاده کرج – فردیس هم از پل فردیس وارد مسیر ورود به اندیشه میشویم.

فاصله زمانی کرج به اندیشه : فاصله مکان اندیشه تا کرج در حدود 22 کیلومتر میباشد و به صورت تقریبی 44 دقیقه فاصله زمانی دارد .مسیر اندیشه به کرج کوتاه تر از مسیر تهران به اندیشه میباشد.

مترو به شهر اندیشه :

نزدیکترین ایستگاه به اندیشه مترو آزادی و پل فردیس میباشد فاصله زمانی آزادی تا اندیشه حدود سی و پنج دقیقه از پل فردیس تا اندیشه هم حدود بیست دقیقه است ، از اتوبوس و سواری میتوانید در ایستگاه آزادی و پل فریس استفاده کنید .

ساخت راه ها خوشبختانه در اندیشه به شکل اصولی و خوبی ساخته شده است یعنی طول عرض خیابان ها مهندسی خوبی دارد تا رفت آمد برای ساکنین سخت و دشوار نباشد . همچنین تعدا زیادی پارکینگ عمومی رایگان در مکان هایی که مراجعه حضوری بالایی دارد در اختیار شهروندان قرار گرفته شده است . برای خرید آپارتمان ارزان در اندیشه مسکن نوین مرجع تخصصی املاک اندیشه فاز 1 و املاک اندیشه فاز 3 است .

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.2 / 5. تعداد آرا: 76

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

4 نظر

m.hosein بر 31 شهریور 1400

سلام ، تشکر از بابت اطلاعات خوبی که در مورد اندیشه در سایتتون قرار دادین

    مسکن نوین بر 3 مهر 1400

    زنده باشید . وظیفس

Army بر 12 اسفند 1400

سلام خسته نباشید الان اگر من بخوام از فاز دو اندیشه تا پونک تهران برم با چه راهی میتونم سریع تر و قیمت پایین تر خودمو برسونم
سایت عالی دارید ♡

فرشاد بر 21 فروردین 1402

سلام تشکرازشما
واینترنت وگوگل وبوجوداورنده
این امکانات خوب وکارساز
درودمجدد

نظرتان را بنویسید

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان