قیمت ها در اندیشه

شهر اندیشه :

فرصت سرمایه گذاری در اندیشه و شانس خانه دار شدن در این شهر یک فرصت بسیار خوب است زیرا شهر اندیشه در این سالها رونق و پیشرفت زیادی داشته و دیگر برای زندگی از نظر امکانات رفاهی و شهری چیزی کمتر از تهران و کرج نداره به علاوه با فاصله نزدیک و دسترسی آسانی که تا تهران و کرج دارد رفت و آمد برای شاغلین با وسایل حمل و نقل عمومی بسیار آسان است .

خانه هایه اندیشه شاخص هایه متفاوت برای قیمت گذاری دارد از جمله : متراژ ،موقیعت ملک مورد نظر ، کیفیت ساختمان و امکاناتی که دراد ، وجود فضایه سبز در محل ملک و مواردی از این قبیل که آپشن هایی است تا بر روی قیمت ملک تاثیر بگذارد.سرمایه گذاری و خرید خانه در اندیشه بسیار شدنی تر و آسان تر از تهران است و با بودجه هایه مختلف میتوان در اندیشه خانه دار شد . اندیشه خانه ویلایی هایه زیاد و بسیار شیکی یا قدیمی سازتری دارد که برای خرید بسیار عالی میباشند .

بهترین راه و سریع ترین راه برای آشنایی با مناطق مختلف اندیشه و یک سرمایه گذاری خوب مشاور املاک اندیشه فاز 1 مسکن نوین واقع در فاز یک اندیشه است . مسکن نوین امکان استفاده از وام و مبلغ رهن خانه را هم برای خرید آپارتمان در اندیشه سرمایه گذاران فراهم میکند .

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نظرتان را بنویسید

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان