مبایعه نامه چیست و تفاوتش با قولنامه در چیست؟

 مبایعه نامه چیست و تفاوتش با قولنامه در چیست؟

برای مشتریان عزیزی که تجربه های اولشان در انجام معامله است ، تفاوت بین مبایعه نامه و قولنامه برایشان جایه سوال است ما در اینجا به صورت کوتاه وساده این تفاوت را خدمت مشتریان و مخاطبان مسکن نوین عرض میکنیم . برای خرید ملک در اندیشه همچنین ساخت و ساز مشتریان گرامی با این دو قرارداد سر و کار دارند برای انجام کارها دانستن آن بسیار ساده و در نوع و روند معامله مهم میباشد .

جالب است بدانید فرق مبایعه نامه  و قول نامه از لحاظ لغوی با هم کاملا متفاوت بوده ولی از نظر حقوقی تفاوت زیادی بین آنها نمیباشد . اما وجه تمایز هایی بین آنها وجود دارد که خدمتتان عرض خواهیم کرد . در مورد مبایعه نامه به محض منعقد شدن قرار داد لازم است وجهی را به فرئشنده ملک پرداخت نمایید و فروشند هم باید در مقابل پرداخت وجه ، سند مبایعه نامه را به شما ارائه کند.

اما تفاوتی که در قولنامه وجود دارد این است که نباید به محض تنظیم قرارداد ، وجه را به فروشنده پرداخت نماییم بلکه در عوض شما با این تعهد نامه در واقع از فروشنده قول خواهید گرفت که تا آماده کردن وجه اولیه، ملک را به کس دیگری نفروشد . بنابراین در تنظیم قولنامه خریدار هنوز مالک ملک نشده است .

مسکن نوین مشاور خرید آپارتمان در شهرک اندیشه به شما برای یک سرمایه گذاری مطمئن کک میکند .

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نظرتان را بنویسید

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان