کرونا در اندیشه

کرونا ویروس (۲۰۱۹-nCoV)

کرونا ویروس (۲۰۱۹-nCoV) ویروسی که در سال 2019 از وهان چین آغاز شد و به سرعت در کل دنیا بین مردم پخش شد ، این ویروس که بیشتر به دستگاه تنفسی آسیب وارد میکند از طریق هوا و تنفس این بیماری از حیوانات و انسان های بیمار به افراد سالم هم منتقل میشود قدرت انتقال این بیماری خیلی زیاد است ، متاسفانه این ویروس از ماه های اولیه پیدایشش تا اکنون جانه انسان های زیادی را چه در سنین کوتاه و بیشتر در سنین بالا که دارایه بیماری های پیش زمینه ای هم هستند گرفته ، خوشبختانه با افزایش شناخت این بیماری ساخت واکسن و واکسینسیون در کشور های مختلف آغاز شده است و امید است با افزایش آگاهی های پزشکی این بیماری روز به روز قدرتش را از دست بدهد .

کرونا در اندیشه :

شهرک اندیشه هم از این بیماری مستثنا نبوده و تا اتمام واکسیناسیون و موارد پزشکی که سلامتی انسان را در این بیماری حفظ کند ، رعایت های پزشکی ادامه خواهد داشت . در شهر اندیشه هم اخیرا شاهد وضعیت های وخیمی از کرونا بودیم در ماه اردیبهشت نزدیک به دو هفته تمامی مغازه ها و اماکن پرتردد تعطیل اعلام شد تا شدت این بیماری کوید 19 کم شود. امیدواریم همچنان با رعایت اصول پزشکی بخصوص در مکان های شلوغ از سرایت به بیماری جلوگیری کنین تا با فراگیری واکسیاسیون و مقابله های پزشکی به روز های امن برگردیم .

برای خرید آپارتمان در اندیشه مسکن نوین مشاور املاک با سابقه و معتبر در فاز یک اندیشه با بروزترین فایل های ملک ، آپارتمان ، مغازه و … در شهر جدید اندیشه به شما برای یک سرمایه گذاری عالی کمک میکند .

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نظرتان را بنویسید

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان