املاک اندیشه فاز ۳

یک خانه تست

وسط تهران

خرید آپارتمان 40متری نقلی م...

فازیک اندیشه اول پنجم غربی...

فروش واحد 58متری با40مترحیا...

فازیک اندیشه مجتنع الماس یک...

آپارتمان 55 متری با قدرالسه...

شهر جدید اندیشه فاز یک بین ارغوا...

فروش آپارتمان 50 متری در ان...

اندیشه فاز یک شقایق سوم...

خرید آپارتمان 40متری در اند...

فازیک اندیشه انتهای شیشم غربی مج...

فروش آپارتمان 50 متری در ان...

اندیشه فاز یک شقایق سوم...

آپارتمان 67 متری فاز یک دوخ...

اندیشه فاز یک ارغوان پنجم غربی پ...

52متری ط اول با 30متر حیاط ...

فازیک اندیشه انتهای یازدهم غربی...

آپارتمان
فروش آپارتمان 51 متری در ان...

اندیشه فاز یک شقایق دهم...

آپارتمانی ها
خریدآپارتمان دراندیشه 58متر...

اندیشه فازیک خیابان دهم غربی...

فروش واحد 53متری ط هشتم روب...

فازیک اندیشه انتهای شیشم غربی...

املاک اندیشه فاز ۳

شهرک اندیشه یک شهرک تقریبا نوساز است که در ۲۰ کیلومتری بخش غربی تهران قرار دارد. این شهرک از ۶ فاز برخوردار است. فاز یک این شهرک قدیمی ترین بخش آن است و خانه های آن در دهه ۶۰ تا ۸۰ ساخته شده اند. البته برخی از خانه های این فاز، طی چند سال اخیر نوسازی شده اند. این خانه ها اکثرا ویلایی هستند.

بعد از استقبال مردم از موقعیت جغرافیایی و آب و هوای این شهرک، کم کم خانه های ویلایی جای خود را به آپارتمان های نوساز دادند و همین موضوع سبب شده که علاقه مندان بیشتری به این شهرک جذب شود و به تدریج به جمعیت این شهرک افزوده شد. این شهرک همچنین درکنار منازل ویلایی و آپارتمان ها دارای مراکز خرید، پاساژ، بازارچه و مغازه هایی است که به جهت تامین رفاه عمومی ساکنین تاسیس شده اند.

فاز سوم شهرک اندیشه

فاز ۳ شهرک اندیشه در زمینی به مساحت حدود ۳۶۰ هکتار در سال ۱۳۷۰ واگذار و به تدریج ساخته شد. فاز سوم شهرک اندیشه از موقعیت مکانی و بافت شهری بهتری در مقایسه با فاز یک برخوردار است. مرکز خرید نگارستان که یکی از بهترین مراکز تجاری شهرک اندیشه محسوب می شود، در این فاز بنا شده است. همچنین فاز ۳ این شهرک از امکاناتی همچون بوستان های زیبا، سینما و رستوران های شیک برخوردار است.

با وجود امکانات نسبتا مطلوب این فاز، وضعیت خرید و فروش املاک فاز ۳ از شرایط خوبی برخوردار است و یکی از انتخاب های همیشگی اکثر مشتریان ما به شمار می رود. بافت فاز سوم شهرک اندیشه از به روز ترین زیرساخت های شهری برخوردار است و همین موضوع موجب شده که این فاز بعنوان مدرن ترین بخش شهر جدید اندیشه شناخته شود.

بهترین محله فاز ۳ شهرک اندیشه

اکثر مشتریانی که با ما در تماس هستند، خواستار خریداری منزلی در محله ای آرام و امن هستند. عموما ما به این مشتریان شهرک صدف، واقع در فاز سوم شهرک اندیشه را پیشنهاد می کنیم. آپارتمان های این محله، منازلی لوکس با متراژ حدود ۱۰۰ الی ۱۴۰ متر هستند. این محله از تراکم نسبتا بیشتری برخوردار است، چرا که امکانات رفاهی متعددی در این منطقه بنا شده که رفاه عمومی شهروندان را تامین می کنند. این محله یکی از آرام ترین و بهترین محله های شهرک اندیشه به شمار می رود. اگر قصد خرید آپارتمان در این محله و یا حتی کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با منازل شهرک اندیشه دارید، می توانید با مشاورین مجموعه تخصصی مشاوره مسکن نوین ارتباط برقرار کرده و از خدمات ما بهره ببرید.

واحد های تجاری شهرک اندیشه فاز ۳

اگر قصد اجاره مغازه یا واحد تجاری در فاز سوم شهرک‌ اندیشه را دارید، باید نکاتی را مورد توجه قرار دهید. مدتی است که صنف های مختلف در این شهرک در بخش هایی تجمع یافته اند و بخش های تجاری مخصوص به صنف های خاص ایجاد شده. مثل بازار طلا فاز اول. شما می توانید با اجاره یا خرید واحد تجاری در بخش مربوط به صنف خود، کسب و کار موفق تری داشته باشید.

چرا که به مراتب تقاضای بیشتری در آن منطقه از کالای شما وجود دارد. در غیر این صورت باید به نیاز عموم مردم توجه کنید و محصول خود را در منطقه ای بفروشید که مردم آنجا به آن احتیاج بیشتری دارند. فاز سوم اندیشه از امکانات رفاهی بالایی برخوردار است، از این رو سالانه جمعیت زیادی به آن اضافه می شوند. به همین دلیل راه اندازی ییک کسب و کار موفق آنچنان سخت واقع نخواهد شد. کافی است که برای شروع یک واحد تجاری مناسب در محلی متناسب با شغلتان، اجاره و یا تهیه کنید و کسب و کار خود در این بخش از شهرک بزرگ اندیشه شروع کنید.

پیش فروش آپارتمان فاز سوم اندیشه

فاز سوم اندیشه دارای معماری نسبتا مدرن تری در مقایسه با سایر فاز هاست. با این حال از بافت ویلایی نشین نیز برخوردار است. بازگشایی مجتمع بزرگ تجاری نگارستان، سینما، رستوران های متعدد و… در کنار دیگر امکانات رفاهی این منطقه موجب رونق ساختمان سازی و خصوصا محبوبیت پیش فروش واحد های آپارتمانی شد.

پیش خرید آپارتمان یک راه فوق العاده برای سرمایه گذاری است. چرا که با پرداخت اقساطی مبلغی کمتر از مبلغ واحد های آماده، می توانید صاحب یک واحد آپارتمان شوید. گسترش چشم‌ گیر ساختمان سازی در این منطقه موجب شده که شما بتوانید به راحتی خانه ای متناسب با شرایط و بودجه تان پیدا کنید. اگر قصد پیش خرید آپارتمان در منطقه فاز سوم اندیشه را دارید، بهتر است ابتدا درباره املاک این منطقه اطلاعات لازم را کسب کنید. کسب اطلاعات مهم و دریافت مشاوره مفید مستلزم مشورت با متخصصین مشاوره املاک حرفه ای است. مجموعه مسکن نوین با ارائه خدمات مشاوره ای ‌در زمینه خرید، اجاره، فروش، پیش فروش و پیش خرید املاک این منطقه، شما را در خریدی مطمئن و رضایت بخش همراهی خواهند کرد.

مشاور املاک در فاز 3 اندیشه

به دلیل شرایط مساعد و دسترسی راحت به استان های البرز و تهران، این فاز یکی از برترین فاز های شهر اندیشه بوده و فرصت مناسبی برای خرید و فروش ملک در این منطقه ایجاد شده است. از همین رو مشاور املاک های فراوانی در این منطقه وجود دارند. مشاورین املاکی که به مشتریان خود در زمینه خرید و فروش ملک کمک می کنند.

مسکن نوین یکی از بزرگ ترین مرجع ملکی در شهر اندیشه، تمامی فایل های مناسب خرید و فروش زمین، آپارتمان و مغازه را به مشتریان خود عرضه می کند.  مسکن نوین با برخورداری از کارشناسانی متبحر و متخصص و دانشی عمیق در کلیه مراحله های قانونی خرید ملک، مشتریان خود را رهنمایی می کند. مسکن نوین در تمامی روز های هفته، حتی روز های تعطیل با برخورداری از تیم مشاوره آنلاین خود، در خدمت شما عزیزان است. 

وظایف مشاوران املاک در فاز 3 اندیشه

مشاوران املاک به طور کلی به 4 دسته مشاوران فروشنده، مشاوران خریدار، مشاوران دو طرفه و کارگزاران معاملات تقسیم می شوند. مشاوران املاک وظیفه دارند که در امر اجاره، خرید و فروش هر نوع ملک صنعتی، تجاری و مسکونی مشتریان را یاری نمایند.

در همین راستا به جستجوی املاک مورد نیاز مشتریان و تنظیم قرارداد با ایشان می پردازند، تا در زمان مقرر به تمامی وظایف خود به درستی عمل کنند. می توان گفت تمامی مسئولیت های مشاوران املاک در قبال مشتریان خود شامل موارد زیر می شوند:

  • دیدار و صحبت با فروشندگان و توجه به نیاز های ایشان
  • ارائه مشاوره در زمینه اوضاع بازار، رنج قیمت ها و وام مسکن به مشتریان
  • گذاشتن قرار ملاقات های متعدد با مشتری در زمان مناسب
  • تحقیقات لازم در مورد شرایط و جو بازار و تعیین قیمت مناسب برای املاک با توجه به شرایط بازار
  • تهیه لیستی از امکانات رفاهی، تجاری و درمانی منطقه مورد نظر
  • ارتباط برقرار نمودن میان فروشندگان و خریداران
  • ایجاد توافق بینخریداران و فروشندگان بر سر قیمت نهایی با بهره گیری از دانش بازاریابی خود
  • در دست دشتن عکس های دیجیتالی از املاک تا در صورت نیاز به خریداران ارائه گردد.
  • در اختیار گذاشتن جدید ترین و به روز ترین اطلاعات در رابطه با ملک به خریداران
  • هماهنگ کردن قرار ملاقات جهت بازدید و تشویق نمودن مشتریان به خرید ملک
  • ارائه خدمات پیشتیبانی به مشتریان و انعقاد قرارداد با ایشان

یک مشاور املاک خوب باید بتواند با بهره گیری از فنون مذاکره و مهارت های زبانی خود، قراردادهای با کیفیتی ر ا تنظیم نموده و موجب جلب رضایت حداکثری مشتریان در امر خرید و فروش شود.

مشاوران املاک نوین مسکن در کمال صداقت، رازداری و انصاف مشاوره های خود را در اختیار مشتریان قرار می دهند و سعی در برقرار نمودن معامله ای را دارد که به سود هر دو طرف تمام شود.

مشاوران سایت مسکن نوین، همگی از تخصص کافی در زمینه فروش، ارتباط با مشتری و هوشمندی بالایی جهت حل مسئله برخوردارند. فاز 3 اندیشه؛ با توجه به مواردی که در بالا مطرح کردیم، دارای بهترین موقعیت جهت خرید و فرش ملک های مختلف و سرمایه گذاری می باشد. در مرجع ملکی ما فایل های متعددی از املاک این منطقه در دسترس می باشد.

با گذاشتن وقت و صبر و حوصله کافی می توانید به فایل های ارزشمندی در این منطقه دسترسی پیدا کنید. در صورت نیاز به داشتن راهنمایی بیشتر، سوالات خود را به صورت آنلاین از تیم پشتیبانی ما جویا شوید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نظرتان را بنویسید

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان