پیش فروش آپارتمان در اندیشه

یک خانه تست

وسط تهران

خرید آپارتمان 40متری نقلی م...

فازیک اندیشه اول پنجم غربی...

فروش واحد 58متری با40مترحیا...

فازیک اندیشه مجتنع الماس یک...

آپارتمان 55 متری با قدرالسه...

شهر جدید اندیشه فاز یک بین ارغوا...

فروش آپارتمان 50 متری در ان...

اندیشه فاز یک شقایق سوم...

خرید آپارتمان 40متری در اند...

فازیک اندیشه انتهای شیشم غربی مج...

فروش آپارتمان 50 متری در ان...

اندیشه فاز یک شقایق سوم...

آپارتمان 67 متری فاز یک دوخ...

اندیشه فاز یک ارغوان پنجم غربی پ...

52متری ط اول با 30متر حیاط ...

فازیک اندیشه انتهای یازدهم غربی...

آپارتمان
فروش آپارتمان 51 متری در ان...

اندیشه فاز یک شقایق دهم...

آپارتمانی ها
خریدآپارتمان دراندیشه 58متر...

اندیشه فازیک خیابان دهم غربی...

فروش واحد 53متری ط هشتم روب...

فازیک اندیشه انتهای شیشم غربی...

پیش فروش آپارتمان در اندیشه

پیش فروش آپارتمان در شهر جدید اندیشه به دلیل موقعیت مکانی مناسب و آب و هوای مطلوبی که دارد مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. همان طور که مطلع هستید اخیرا قیمت مسکن با رشد عجیبی مواجه شده است. در نتیجه خرید خانه برای بسیاری از افراد به امری چالش برانگیز و غیر ممکن مبدل شده است.

این موضوع موجب شده است که اغلب مردم به جای خرید خانه برای امور دیگری هم چون رهن و اجاره خانه به بنگاه های معاملات ملکی مراجعه نمایند. ولی هنوز راه هایی وجود دارد که بتوانید صاحب خانه شوید. پیش فروش کردن آپارتمان از جمله شانس های موفق شدن شما برای خانه دار شدن است.

مرجع ملکی مسکن نوین، با پیش فروش نمودن آپارتمان  و خانه های لوکس و زیبا امکان صاحب خانه شدن را برای شما فراهم کرده است.

پیش خرید و پیش فروش نمودن آپارتمان در شهر جدید اندیشه

با رشد عجیب قیمت آپارتمان در این سال ها، افراد دیگر قدرت کافی برای خرید و پیش فروش نمودن ساختمان ها  را ندارند. این در حالی است که حدود یک دهه قبل آمار قرارداد های ملکی و پیش فروش آپارتمان در حد چشمگیری بالا بوده است. عملیات پیش فروش و پیش خرید یکدیگر را تکمیل می نمایند. این دو فرآیند هستند که به بازار مسکن رونق می بخشند.

اگر می خواهید در پیش فروش آپارتمان دچار مشکلی نشوید، باید متن قرارداد پیش فروش به درستی تنظیم گردد. چون در معامله پیش فروش، ملک را نمی توان رویت نمود و برای خریدار این امکان وجود ندارد که امکانات ملک را به خوبی بررسی نماید. در صورت تنظیم نادرست قرارداد پیش فروش، فروشنده به راحتی می تواند از مسئولیت های خود سرپیچی کند.

بنابراین باید تمامی شروط لازم و توافقاتی که صورت گرفته است در قرار داد ذکر شده و مکتوب شود، سپس به امضای طرفین مقابل برسد. برای افرادی که تمایل دارند هر چه سریع تر صاحب خانه شوند بهتر است پیش فروش آپارتمان های مسکن نوین را در سایت رویت و بررسی نمایند.

مزایای پش خرید آپارتمان

پیش خرید نمودن آپارتمان بسیار مناسب افرادی است که پول کافی برای خرید نقدی در اختیار ندارند. پیش خرید نمودن آپارتمان دارای مزایای بسیاری است؛ از جمله اینکه قیمت این آپارتمان ها نسبت به آپارتمان های آماده بسیار پایین تر تمام خواهد شد. حتی فردی که تصمیم به پیش خرید دارد می تواند قراردادی تنظیم کند و به صورت قسطی وجه مورد نظر خود را پرداخت نماید.

به طور قطع این شیوه پرداخت بیشتر به نفع خریدار خواهد بود نسبت به زمانی که بخواهد کل مبلغ را به صورت کامل و نقدی پرداخت نماید. از دیگر مزیت های پیش خرید خانه این است که هنوز روند ساخت خانه به اتمام نرسیده است و خریدار می تواند نظر خود را در روند ساخت بیان نموده و اعمال کند. حتی انتخاب متریال نیز با سلیقه شخصی وی صورت می گیرد.

زندگی در شهر جدید اندیشه برای افرادی که شاغل هستند مطلوب است، چون دسترسی این منطقه به گونه ای است که رفت و آمد به شهر های بزرگی هم چون تهران و کرج به سهولت صورت می گیرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نظرتان را بنویسید

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان