خرید آپارتمان در اندیشه کرج

یک خانه تست

وسط تهران

خرید آپارتمان 40متری نقلی م...

فازیک اندیشه اول پنجم غربی...

فروش واحد 58متری با40مترحیا...

فازیک اندیشه مجتنع الماس یک...

آپارتمان 55 متری با قدرالسه...

شهر جدید اندیشه فاز یک بین ارغوا...

فروش آپارتمان 50 متری در ان...

اندیشه فاز یک شقایق سوم...

خرید آپارتمان 40متری در اند...

فازیک اندیشه انتهای شیشم غربی مج...

فروش آپارتمان 50 متری در ان...

اندیشه فاز یک شقایق سوم...

آپارتمان 67 متری فاز یک دوخ...

اندیشه فاز یک ارغوان پنجم غربی پ...

52متری ط اول با 30متر حیاط ...

فازیک اندیشه انتهای یازدهم غربی...

آپارتمان
فروش آپارتمان 51 متری در ان...

اندیشه فاز یک شقایق دهم...

آپارتمانی ها
خریدآپارتمان دراندیشه 58متر...

اندیشه فازیک خیابان دهم غربی...

فروش واحد 53متری ط هشتم روب...

فازیک اندیشه انتهای شیشم غربی...

خرید آپارتمان در اندیشه کرج

خرید آپارتمان این روز ها، ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است. این موضوع مزید بر علت شده است که افراد خواهان خرید آپاتمان، جهت سرمایه گذاری و یا سکونت باشند. خرید آپارتمان به یکی از مهم ترین تصمیمات زندگی افراد مبدل شده است. چون قیمت خرید آپارتمان در شهر های بزرگ و کلان شهر هایی هم چون تهران افزایش یافته است، افراد زیادی بر ای سرمایه گذاری های طولانی مدت و یا زندگی تصمیم می گیرند به اطراف کلان شهر ها رجوع نمایند.

یکی از نواحی اطراف تهران که از هر نظر گزینه بسیار مناسبی جهت زندگی است، شهرک اندیشه است. شهرک اندیشه دارای 6 فاز بزرگ است که قدیمی ترین و بزرگترین آن ها فاز 1 است. به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب و نزدیک بودن به شهر تهران، افراد زیادی تصمیم می گیرند جهت خرید خانه به این ناحیه بروند.

شهر اندیشه هم چنین به شهریار بسیار نزدیک است و با توجه به رشد روز افزون جمعیت استان تهران و آلودگی هوا، موقعیت مناسبی برای زندگی در این شهر فراهم شده است. فاز های شهر اندیشه کرج، دارای آپاتمان های مدرن و شیکی می باشند و بازار هایی که در این شهر واقع شده اند بسیار پر رونق و مکان مناسبی برای خرید لواز م و تجهیزات مختلف می باشند. در شهرک اندیشه، خانه ها به صوت آپارتمانی و ویلایی موجود می باشند که جهت فروش به مشاورین املاک موجود در این ناحیه مراجعه می کنند.

زندگی در شهر اندیشه کرج

شهر اندیشه کرج همان طور که گفتیم دارای موقعیت جغرافیایی نزدیکی به شهریار است، به همین دلیل از لحاظ آب و هوایی نیز از هوای مطلوب و پاک شهریار بهره می برد. از لحاظ امکانات شهر نشینی، تمامی استاندارد های لازم رعایت شده است و دارای کوچه ها و خیابان های بسیار آرامی می باشد. به همین دلیل شهر اندیشه موقعیت مناسبی جهت خرید آپارتمان، برای افرادی است که می خواهند در یک محل بی سر و صدا ساکن شوند.

تمامی امکانات لازم از لحاظ تفریحی، درمانی، فرهنگی، آموزشی و تجاری در این منطقه موجود می باشند که در تمامی فاز های شهر بزرگ اندیشه شاهد این امکانات می باشید. هر چند فضای سبز در فازهایی هم چون فاز های 2 و 3 بیشتر است. امکانات بهداشتی، مراکز درمانی شبانه روزی، داروخانه های متعدد، ساختمان های تجاری فراوان، بازار ها و میدان های تره بار از دیگر امکانات مطلوب شهر اندیشه کرج می باشند. یک بازار تجاری- فرهنگی به نام بازار اسلامی در این ناحیه واقع شده است که از میدان نقش جهان اصفهان ایده و الهام گرفته است و شما می توانید جهت خرید ملزومات مورد نیاز خود سری به آن بزنید.

با خرید آپارتمان در شهر اندیشه کرج، دسترسی و رفت  و آمد به شهر های دیگر به سهولت صورت می گیرد و دلیل آن موقعیت نزدیکی است که به بزرگراه های تهران- کرج، ملارد- آزادگان و جاده شهریار دارد. افراد به راحتی از طریق جاده شهریار رفت و آمد و از مزایای متروی تهران- کرج استفاده کنند.

خرید و فروش آپارتمان در فاز های مختلف شهر اندیشه کرج

 به دلیل استاندارد های شهرنشینی مطلوب در ساخت خیابان ها و ساختمان ها در شهر اندیشه، خرید و فروش زمین در آن افزایش یافته است.

 فاز یک اندیشه: در بخش جنوبی شهر اندیشه واقع شده است. دارای بافتی سنتی و قدیمی است و سه خیابان اصلی طولی به نام طالقانی، مدرس و دنیا مالی دارد. خیابان های عرضی غربی و شرقی نیز در این فاز واقع شده اند. بخش های غربی برای خرید آپارتمان نسبت به بخش های شرقی، دارای قیمت بالاتر و خواهان بیشتری می باشند. فاز یک اندیشه چون دارای فضای سبز، امکانات درمانی و شهرسازی پایین تری نسبت به فاز های دیگر است، بنابراین خرید ملک در آن کمتر است.

فاز 2 اندیشه: در شمال غربی فاز یک و غرب فاز 3 واقع شده است. دارای خانه هایی با متراژ های بالایی است. امکانات رفاهی و تفریحی خوب و فضای سبز کم تری نسبت به فاز های دیگر دارد. چون دارای رفت و آمد و سیستم شهر سازی مطلوبی است خرید خانه در آن گران تر است.

فاز سه اندیشه: دارای زیر ساخت های شهری مناسبی است. متجمع تجاری نگارستان و سالن سینما در این فاز واقع شده اند. دارای امکانات رفاهی، تفریحی و اداری خوبی نسبت به فاز های دیگر است. خانه هایی با متراژ متوسط به بالا دارد و در بخش غربی آن، خانه های ویلایی وجود دارند.

فاز 4 اندیشه: خانه های سازمانی، ویلایی و بازار اسلامی در این فاز واقع شده  اند.

فاز 5 اندیشه: دارای خانه هایی آپارتمانی و ویلایی است و فرهنگسرای سعدی، دو مسجد، مدارس و مراکز تجاری فراوانی در آن واقع شده اند.

فاز 5 اندیشه: دارای زمین هایی با کاربری خصوصی است و جهت خرید زمین زمین باید توجه نمایید که ممکن است شهرداری به برخی از آن ها اجازه ساخت ندهد.

سخن پایانی

مشاورین مسکن نوین؛ جهت خرید آپارتمان در شهر اندیشه کرج، با توجه به میزان بودجه و حسن سلیقه شما بهترین فایل های املاک خود را در اختیارتان قرار می دهند. مشورین املاک مسکن نوین، با دارا بودن سابقه و تجربه کار بالا، شما را برای یافتن بهترین ملک در شهر بزرگ اندیشه یاری می کنند. تنها کافیست با شماره های ما تماس بگیرید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نظرتان را بنویسید

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان