خرید آپارتمان اقساطی در اندیشه

یک خانه تست

وسط تهران

خرید آپارتمان 40متری نقلی م...

فازیک اندیشه اول پنجم غربی...

فروش واحد 58متری با40مترحیا...

فازیک اندیشه مجتنع الماس یک...

آپارتمان 55 متری با قدرالسه...

شهر جدید اندیشه فاز یک بین ارغوا...

فروش آپارتمان 50 متری در ان...

اندیشه فاز یک شقایق سوم...

خرید آپارتمان 40متری در اند...

فازیک اندیشه انتهای شیشم غربی مج...

فروش آپارتمان 50 متری در ان...

اندیشه فاز یک شقایق سوم...

آپارتمان 67 متری فاز یک دوخ...

اندیشه فاز یک ارغوان پنجم غربی پ...

52متری ط اول با 30متر حیاط ...

فازیک اندیشه انتهای یازدهم غربی...

آپارتمان
فروش آپارتمان 51 متری در ان...

اندیشه فاز یک شقایق دهم...

آپارتمانی ها
خریدآپارتمان دراندیشه 58متر...

اندیشه فازیک خیابان دهم غربی...

فروش واحد 53متری ط هشتم روب...

فازیک اندیشه انتهای شیشم غربی...

خرید آپارتمان اقساطی در اندیشه

شهرک اندیشه از توابع استان تهران است و در دهه اخیر افراد زیادی را برای سکونت در آپارتمان ها و منازل ویلایی نوساز جذب کرده است و‌جمعیت آن به شکل روزافزونی در حال افزایش است. آب و هوای پاکیزه و مطبوع این شهر جدید، از دلایل مهاجرت مردم به شمار می رود. همچنین این شهرک از موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی برخوردار است و بین دو کلانشهر تهران و کرج واقع شده. این شهرک در مسیر وزش بادهای غرب به شرق قرار دارد، از این رو در اکثر ماه های سال از هوای پاکیزه ای برخوردار است. شهر جدید اندیشه مجموعا از شش فاز تشکیل شده که هر فاز از لحاظ امکانات رفاهی و بافت ساختمان سازی تا حدی با فازهای دیگر متفاوت است.

بهترین فاز شهرک اندیشه

اگر قصد خرید منزل و سکونت در شهرک اندیشه را دارید، پیشنهاد ما به شما فاز سوم این شهرک است. فاز سوم شهرک اندیشه از بهترین موقعیت جغرافیایی این منطقه برخوردار است و کمترین فاصله را با تهران دارد. همچنین به دلیل قرار گرفتن در مرکز شهر اندیشه، دسترسی بهتری به تمامی امکانات رفاهی و همچنین فازهای دیگر را دارد. این فاز از پاساژها و ساختمان های تجاری، رستوران های مجلل و شیک، بوستان ها و بازارهای زیادی برخوردار است. از این رو انتخاب بسیاری از مشتریان، فاز سوم این شهرک است. این منطقه از شهرک اندیشه به دلیل طی شدن روند رشد اقتصادی، به ثبات نسبی قیمت املاک رسیده. در نتیجه پیشنهاد ما به شما این است که این منطقه را برای سکونت انتخاب کنید، نه سرمایه گذاری.

فاز ۳ اندیشه

این فاز با برخورداری از موقعیت جغرافیایی و امکانات رفاهی بسیار مناسب، از شرایط مطلوب تری نسبت به سایز فازها بهره مند است. شهرک صدف، یکی از شهرک های واقع در فاز سوم شهرک اندیشه است که معماری مدرن آپارتمان ها و منازل آن، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده. همچنین وجود بیمارستان تخصصی نور در این شهرک، یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت آن است. این فاز همچنین از وجود مجتمع تجاریی نگارستان و سالن سینمای ساحل بهره مند است و امکانات تفریحی و رفاهی زیادی از این قبیل دارد.

‌وضعیت خرید اقساطی آپارتمان در شهرک اندیشه

بسیاری از افراد بخش زیادی از مبلغ خرید اپارتمان را به هر زحمتی که باشد، فراهم می کنند. اما با افزایش تورم و سیر صعودی قیمت املاک، دیگر قادر به خرید ملک مورد نظرشان نیستند. در این وضعیت پر تلاطم اقتصادی، خرید اقساطی ملک، بهترین گزینه خواهد بود. آپارتمان های نوساز شهر اندیشه معمولا در مرحله ساخت پیش فروش می شوند. این مرحله بهترین گزینه برای افرادی است که قصد خرید اقساطی آپارتمان دارند. چرا که با پیش خرید ملک مورد نظر، از تورم عبور کرده اید و با وجود افزایش قیمت، شما مجبور به پرداخت وجه بیشتر نخواهید بود و طبق قرارداد اقساط مورد نظر را ماه به ماه پرداخت خواهید کرد. در این صورت فشار کمتری بر روی شما خواهد بود و با پرداخت پیش پرداخت کمتر، بیشتر مبلغ را در اقساط تعیین شده خواهید داد.

یکی از راه های خرید اقساطی آپارتمان، خرید از راه وام بانکی است. برای دریافت وام اقساطی مسکن به ارائه مدارکی همچون، مدارک کامل شخصی، فیش حقوقی معتبر، رسید عدم بدهکاری به بانک، معرفی ضامن و… نیاز است.

البته خرید اقساطی آپارتمان معایبی هم دارد. مثلا، ممکن است طی این مدت، بین خریدار و فروشنده اختلافاتی برای سند زدن، تحویل ملک و مصالح به کار رفته شده پیش بیاید. همچنین به هنگام‌ پیش خرید به دلیل ناتمام بودن ساختمان، شما نمیتوانید عیب های ملک را بررسی کنید و شناسایی ایراد های سازنده ممکن نیست. و یا حتی ممکن است که سازنده در زمان معین تحویل ملک، پروژه را به اتمام نرسانده باشد و تحویل آن به تعویق بیفتد.

قبل از خرید هر نوع ملکی به صورت اقساطی به طور کامل از منابع مالی خود آگاهی داشته باشید و مطمئن باشید که توانایی پرداخت اقساط را دارید. همچنین با یک گروه‌ مشاور املاک حرفه ای مشورت کنید. تا بهترین ملک ها را به شما پیشنهاد کند. به شما پیشنهاد می کنیم که با مشاوران حرفه ای گروه مسکن نوین در ارتباط باشید و اطلاعات لازم را در رابطه با شرایط خرید اقساطی آپارتمان در شهر جدید اندیشه را کسب کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نظرتان را بنویسید

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان