خرید آپارتمان در فاز 4 اندیشه

500,002 تومان /200000000

یک خانه تست

وسط تهران

محتوا تست برای خانه چقدر این...

  • 02اتاق
  • 02حمام

1,200,000,000 تومان

خرید آپارتمان 40متری نقلی مخ...

فازیک اندیشه اول پنجم غربی

به نام خالق هستی به سبک...

1,480,000,000 تومان

فروش واحد 58متری با40مترحیاط...

فازیک اندیشه مجتنع الماس یک

           ...

1,100,000,000 تومان

آپارتمان 55 متری با قدرالسهم...

شهر جدید اندیشه فاز یک بین ارغوان دوم و سوم مسکن نوین

با ما بهترین خرید را تجربه...

1,300,000,000 تومان

فروش آپارتمان 50 متری در اند...

اندیشه فاز یک شقایق سوم

بهترین گزینه برای سرمایه گذاری  ...

1,100,000,000 تومان

خرید آپارتمان 40متری در اندی...

فازیک اندیشه انتهای شیشم غربی مجتمع پوریا

           ...

1,300,000,000 تومان

فروش آپارتمان 50 متری در اند...

اندیشه فاز یک شقایق سوم

بهترین گزینه برای سرمایه گذاری آپارتمان...

1,150,000,000 تومان /فوری

آپارتمان 67 متری فاز یک دوخو...

اندیشه فاز یک ارغوان پنجم غربی پلاک 14

واحد 67متری دوخواب در بهترین لوکیشن...

با توجه به گسترش شهر نشینی در تهران بزرگ، وجود تعداد ۶ فاز در شهرک اندیشه و هم چنین تنوع و ساختار ویژه در فاز های شهر اندیشه امروزه افراد تمایل به خرید و ساخت آپارتمان در این منطقه از تهران را دارند. در این مقاله با بررسی خرید ملک و آپارتمان در فاز ۴ شهر اندیشه همراه با شما عزیزان خواهیم بود. لطفا با ما همراه باشید.

معرفی فاز ۴ شهر اندیشه؛

فاز ۴ شهر اندیشه یکی از مناطق تهران بوده که از نظر موقعیت جغرافیایی در شمال فاز ۳ شهرک اندیشه قرار دارد. بنابراین خرید آپارتمان در فاز ۴ اندیشه علاوه بر بهره مندی از امکانات این منطقه دسترسی به منطقه فاز ۳ اندیشه را نیز فراهم می کند. این منطقه از تهران با هدف پر شدن جمعیت تهران و کرج ساخته شد. شهرک اندیشه تهران دارای ۶ فاز می باشد و در ۳۰ کیلومتری میدان آزادی قرار دارد. کلنگ اولین خانه های ساخته شده در این منطقه در سال ۱۳۶۳ به زمین زده شد و تا سال ۱۳۷۹ خانه های ویلایی بسیاری در این منطقه ساخته شد. پس از سال ۱۳۷۹ به دلیل استقبال مردم از آب و هوای این منطقه ساختمان های آپارتمانی چند طبقه در این منطقه ساخته شد که امروز به یکی از شهرک های پر جمعیت تهران تبدیل شده است.

مشاوره رایگان ۶۵۵۲۸۱۵۱ - ۰۲۱​

فهرست مطالب

خرید آپارتمان در فاز ۴ اندیشه :

خرید آپارتمان در فاز 4 اندیشه

این روز ها با افزایش قیمت مسکن خرید خانه به یکی از دغدغه های جوانان تبدیل شده است. به گونه ای که افراد سعی می کنند تمامی سرمایه خود را در زمینه خرید مسکن صرف کنند. به دلیل افزایش بیش از حد قیمت مسکن در چند ساله اخیر به خصوص در شهر های بزرگی مانند تهران بیش تر افرادی که قصد خرید خانه دارند به حاشیه شهر کشیده می شوند. یکی از مناطق حاشیه ای شهر تهران که علاوه بر آب و هوای خوب قیمت مناسبی هم دارد شهرک اندیشه تهران است. 

شهرک اندیشه دارای ۶ فاز است که در این مقاله بحث ما در مورد خرید آپارتمان در فاز ۴ اندیشه می باشد. خرید آپارتمان در فاز ۴ اندیشه به دلیل نزدیکی و دسترسی آسان به تهران گزینه مناسبی برای کسانی است که قصد خرید مسکن در تهران دارند. در منطقه فاز ۴ شهرک اندیشه خانه ها ی ویلایی و آپارتمانی زیادی وجود دارند که جهت فروش به مشاورین املاک معرفی می شوند. اگر قصد خرید آپارتمان در تهران با قیمت مناسب دارید، آپارتمان های فاز ۴ شهرک اندیشه گزینه مناسبی برای شما خواهند بود.

امکانات فاز ۴ شهرک اندیشه؛

خرید آپارتمان در فاز 4 اندیشه

فاز 4 اندیشه از لحظ موقعیت جغرافیایی، در بخش شمالی فاز 3 اندیشه واقع شده است. به دلیل نزدیکی این فاز به فاز 3 اندیشه و سهولت دسترسی، افراد ساکن در این منطقه می توانند، از امکانات رفاهی موجود در فاز 3 اندیشه نیز بهره مند شوند.

 فاز 4 اندیشه به دلیل موقعیت بسیار عالی و دارا بودن بازار های متعدد و ساختمان های مدرن تجاری و اداری به ناحیه بسیار خوبی برای سکونت مبدل شده است. به دلیل مزایای بیان شده، خرید و فروش در این منطقه رشد قابل توجهی یافته و در سال های اخیر توجه سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب کرده است.

چاچه مایل هستید جهت خرید و فروش ملک در منطقه فاز 4 اندیشه، از مشاوره های تخصصی و ارزشمندی بهره مند شوید، می توانید به وب سایت مسکن نوین مراجعه کنید. در وب سایت مسکن نوین، فایل های متعددی از املاکی هم چون آپارتمان، مغازه و زمین وجود دارند. با جست و جو و دریافت مشاوره های تخصصی و آنلاین با تیم کارشناسان ما می توانید بهترین ملک را برای خرید پیدا کنید.

فاز ۴ شهرک اندیشه از نظر تفریحی، فرهنگی، تجاری، آموزشی و… دارای امکانات خوبی است که در تمام قسمت های این منطقه پخش شده است. فاز چهار شهرک اندیشه مناسب ترین گزینه برای خرید مسکن و ملک می باشد چرا که علاوه بر داشتن پارک و فضای سبز دارای امکانات تفریحی و آموزشی زیادی است. فاز ۴ شهرک اندیشه از لحاظ امکانات درمانی و بهداشتی نیز در سطح بالایی می باشد. هم چنین در کنار مجتمع های تجاری و مسکونی بازار ها و مراکز متعددی جهت خرید و برآورده کردن نیاز های روزمره وجود دارد.

خرید آپارتمان در فاز 4 اندیشه

خرید ملک در فاز ۴ اندیشه؛

منطقه فاز ۴ شهرک اندیشه تهران علاوه بر این که خانه های آپارتمانی و ویلایی بسیاری دارد، دارای ملک و زمین های بسیاری جهت فروش می باشد. البته لازم به ذور است تمامی فاز های شهرک اندیشه تهران از نظر امکانات درمانی، بهداشتی، تجاری، تحصیلی، تفریحی، فرهنگی و … در وضعیت خوبی قرار دارند که این امکانات به طور یکنواختی در این مناطق توزیع شده است بنابراین می توان گفت که فاز ۴ شهرک اندیشه نیز دارای امکانات رفاهی خوبی است. این منطقه به دلیل این که در معرض باد های منطقه شهریار تهران قرار گرفته است در تمام فصول سال آب و هوای پاکیزه و مناسبی دارد بنابراین یکی از بهترین گزینه ها جهت خرید ملک و مسکن منطقه فاز ۴ شهر اندیشه می باشد.

مشاور املاک در فاز ۴ اندیشه؛

مشاور املاک در فاز 2 اندیشه

اگر به دنبال سرمایه گذاری یا خرید ملک و ویلا با ساخت و ساز عالی و شیک در محیطی کاملا آرام و دنج برای زندگی میباشید ، اندیشه فاز 4 منطقه ایده عالی است ، همچنین برای خرید آپارتمان ما  خرید آپارتمان در اندیشه را بهتان پیشنهاد میدهیم . مسکن نوین مشاور املاک در فاز چهار اندیشه با آگاهی کامل به مناطق اندیشه با فایل های خوب و مشاورین کار بلد به شما برای یک سرمایه گذاری خوب کمک میکند . میتوانید فایل هایه فروشی در این منطقه را در سایت مسکن نوین املاک اندیشه بدست اورید . 

قیمت آپارتمان در فاز ۴ اندیشه؛

  • در چند سال اخیر قیمت آپارتمان و مسکن در تمام نقاط تهران و ایران افزایش چشمگیری پیدا کرده است که منطقه فاز ۴ اندیشه نیز از این قاعده مستثنی نیست‌. با وجود افزایش چشمگیر مسکن و آپارتمان در منطقه فاز ۴ اندیشه باز هم در این منطقه قیمت آپارتمان از سایر نقاط تهران مناسب تر می باشد. فاز ۴ شهر اندیشه دارای آب و هوای مناسب دست و به شهر تهران نیز نزدیک می باشد پس گزینه مناسبی جهت خرید آپارتمان می باشد. قیمت آپارتمان در فاز ۴ اندیشه بسته به متراژ آن و امکانات آن می تواند متفاوت باشد. اگر قصد خرید آپارتمان در فاز ۴ اندیشه تهران دارید قیمت روز آن را از مشاورین املاک جویا شوید. علاوه بر آپارتمان ها، املاک در فاز ۴ اندیشه نیز دارای قیمت مناسبی برای خرید می باشد. در ادامه بهترین مشاور و بنگاه معاملات املاک را در منطقه شهرک اندیشه تهران به شما معرفی خواهیم کرد.

مسکن نوین مشاور املاک اندیشه؛

مسکن نوین بنگاه معاملات املاک واقع در فاز یک اندیشه شهر تهران، شهرستان شهریار و خیابان ارغوان دوم واقع شده است. مسکن نوین یکی از معتبر ترین مراکز معاملات املاکی است که شما می توانید معاملات مربوط به خانه های ویلایی، آپارتمانی و املاک را به این مرکز بسپارید‌. 

  • مسکن نوین یکی از ۱۵۳ مشاورات املاک در منطقه فاز یک اندیشه تهران می باشد و به جرعت می توان گفت که این مرکز یکی از بهترین آژانس های معاملات املاک در این منطقه می باشد. شما می توانید قیمت آپارتمان و املاک فاز ۴ اندیشه را از مسکن نوین جویا شوید و اطمینان داشته باشید که با مشاوره و خرید ملک و آپارتمان در این بنگاه بیش ترین سود را از خرید خود خواهید کرد. 

  • جهت خرید آپارتمان و املاک در فاز ۴ اندیشه می توانید به صورت حضوری به این مرکز مراجعه کنید یا در صورتی که قصد انجام مشاوره دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با مشاورین بنگاه مسکن نوین تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در این حوزه شما را راهنمایی خواهند کرد. از توجه و همراهی شما نهایت سپاس و تشکر را داریم.

مشتریان ما چه می گویند:

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نظرتان را بنویسید

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان