قیمت آپارتمان در شهرک مریم اندیشه

یک خانه تست

وسط تهران

خرید آپارتمان 40متری نقلی م...

فازیک اندیشه اول پنجم غربی...

فروش واحد 58متری با40مترحیا...

فازیک اندیشه مجتنع الماس یک...

آپارتمان 55 متری با قدرالسه...

شهر جدید اندیشه فاز یک بین ارغوا...

فروش آپارتمان 50 متری در ان...

اندیشه فاز یک شقایق سوم...

خرید آپارتمان 40متری در اند...

فازیک اندیشه انتهای شیشم غربی مج...

فروش آپارتمان 50 متری در ان...

اندیشه فاز یک شقایق سوم...

آپارتمان 67 متری فاز یک دوخ...

اندیشه فاز یک ارغوان پنجم غربی پ...

52متری ط اول با 30متر حیاط ...

فازیک اندیشه انتهای یازدهم غربی...

آپارتمان
فروش آپارتمان 51 متری در ان...

اندیشه فاز یک شقایق دهم...

آپارتمانی ها
خریدآپارتمان دراندیشه 58متر...

اندیشه فازیک خیابان دهم غربی...

فروش واحد 53متری ط هشتم روب...

فازیک اندیشه انتهای شیشم غربی...

املاک اندیشه شهرک مریم

شهرک مریم؛ در بخش جنوب غربی فاز یک شهر اندیشه واقع شده است و حدود دو سال گذشته، به صورت متوالی از بهترین شهرک های استان تهران بوده است. این شهرک دارای موقعیت جغرافیایی بسیار عالی و فاصله کمی تا استان تهران است، به همین دلیل رفت و آمد برای ساکنین این شهرک به راحتی صورت می گیرد.

این شهرک از بافت شهرنشینی و امکانات بسیار خوبی بر خوردار است، از طرفی به سرعت در حال رشد و پیشرفت است. به گونه ای که قیمت خرید ملک در این منطقه با رشد 35 درصدی روبرو بوده و افراد زیادی را برای سرمایه گذاری به سمت خود جلب کرده است. این شهرک دارای سه بلوار اصلی است و مهم ترین بلوار آن، بلورا امام خمینی می باشد.

 به دلیل افزایش بیش از حد قیمت مسکن در استان تهران، مردم تمایل زیادی به خرید مسکن در این شهرک دارند. تمامی املاک موجود در این شهرک، از زمین گرفته تا آپارتمان و مغازه، دارای سند مالکیت 6 دانگ هستند و جای هیچ گونه نگرانی را برای خریداران خود باقی نمی گذارند.

قیمت آپارتمان در شهرک مریم

قیمت آپارتمان در شهرک مریم، در سال جدید نسبت به سال های پیشین، با رشد بالایی روبرو بوده است. همین علت خوبی برای رشد و توسعه این شهرک و جذب سرمایه گذاران مختلف به این ناحیه می باشد. به دلیل رشد روز افزون قیمت مسکن در این ناحیه و سرمایه گذاری های فراوان مردم، دفاتر املاک زیادی در این منطقه به وجود آمده اند.

متاسفانه برخی از این مشاورین املاک با دادن اطلاعات غلط و نادرست، قصد فریب مشتریان را داشته و تنها به فکر کلاهبرداری و سودجویی خود می باشند. از همین رو یافتن مشاورین املاکی که دارای اعتبار کافی باشند و بتوانند شما را به درستی در زمینه خرید ملک راهنمایی کنند، امری دشوار است.

اما نگران نباشید سایت مسکن نوین جهت سهولت خاطر و رفاه حال شما مشتریان عزیز، دفاتر املاک معتبری را وب سایت خود معرفی نموده است که با مراجعه به این وب سایت می توانید تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را به درستی کسب کنید. در صورت نیاز به داشتن مشاوره و راهنمایی های تخصصی تر کارشناسان ما به صورت آنلاین، مشاوره های لازم را به شما خواهند داد و شما را برای خریدی امن و مطمئن راهنمایی می کنند.

مزیت شهرک مریم نسبت به فاز یک اندیشه

اغلب متقاضیان خرید ملک با این سوال مواجه می شوند که خرید ملک در شهرک مریم بهتر است یا فاز یک اندیشه؟ در جواب این سوال باید گفت که ساختمان های موجود در فاز یک اندیشه دارای قدمت بالایی هستند، چه بسا برخی از آن ها دارای قدمتی 25 ساله می باشند. اما در شهرک مریم چنین نیست و قدمت ساخت ملک و آپارتمان در آن نهایت به 8 سال می رسد.

بنابراین با اطمینان می توان گفت که ساختمان های موجود در شهرک مریم دارای بافتی تمیز تر و نوساز تر هستند. اگر قصد خرید ملک و سرمایه گذاری در یکی از مناطق شهرک اندیشه را دارید، شهرک مریم گزینه بسیار خوبی برای شما می باشد. این شهرک؛ دارای خیابان های خلوت و بلوار هایی مرتب است و از تمامی لحاظ نسبت به فاز یک اندیشه ارجحیت دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نظرتان را بنویسید

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان