گلایه هایی از زبان مردم به مسئولین اندیشه

گلایه های مردم به مسئولین اندیشه :

امیدواریم جناب آقای شهردار…! یا باقی مسئولین شهر وظایف خود را انجام می دهید یا استعفا می دهید تا فرد دیگری که صلاحیت و مایل به انجام کار و وظایفش باشد بیاید و بر صندلی شما بنشیند تا به مشکلات شهر ما رسیدگی کند.

به عنوان یک شهروند، اگر مالیات را به طور کامل به دولت پرداخت کنم و هر ساله عوارض را به عنوان مالیات به شهرداری پرداخت کنم، متقابلاً حق دارم این تعهدات را که همیشه و به موقع است انجام دهم. از شهردار و دولت خواسته ام به شهرم خدمات ارائه کنند.

یکی از خدماتی که دولت و شهرداری برای ارائه خدمات به ساکنان اندیشه باید انجام دهند، تکمیل و راه اندازی فاضلاب عمومی شهر اندیشه است که حدود 10 سال است که تکمیل نشده است، تا کی باید منتظر بمانیم. برای تکمیل این برنامه توسط شما ؟

متاسفانه در شهر اندیشه هم به علت رسیدگی نکردن و انجام ندادن وظایف خود از ظرفه برخی مسئولین گلایه های زیادی در این شهر وجود دارد که نیاز است که مسئولین وظایف خود را در قبال این شهر و مردم انجام دهند تا این مشکلات به شهر جدید اندیشه و زندگی مردم آسیب نزند .قطعا با تلاش مسئولین و برکناری مسئولین ناکار آمد مشکلات این شهر به حداقل میرسد .یکی از مشکلات مهم در اندیشه تهران کم بودن رفتگر میباشد که بسیار عجیب است که شهرداری به فکر نظافت شهر نباشد ، و خوده مردم باید تلاش در بهبود تمیزی شهر بکنند که سوال دوم ما از شهردار این است که تا کی باید منتظر بود تا شما رفتگر استخدام کنید و او را به شهر بفرستید؟ 

تا به حال به دلیل بی لیاقتی و کم کاری و بی خیالی مسئولین که باید دغدغه مردم و رفاه و آسایش مردم را داشته باشند و به فکر حل مشکلات باشند اما بی خیالن ،  هر خانواده ای در شهرستان اندیشه این افتخار را دارند که هر روز زباله جمع کنند و این کار را انجام دهند اما به نظر شما آیا مردم باید مسئولیت نظافت خیابان ها و کوچه ها را بر عهده بگیریم؟ و آیا وظیفه ما آبیاری درختان یا سمپاشی درختان آلوده و یا پاکسازی گل و لای نهرها است؟

چون مردم این شهر هر روز این کارها را انجام می دهند!!تمام گودال های اندیشه پر از لجن و خاک است و به دلیل بوی نامطبوع انباشته شدن زباله ها هزاران آفت در گودال ها زندگی می کنند و این امر باعث هزاران بیماری شده است. آیا این وظیفه ماست که یک مخزن آب بیاوریم و چاه ها را از داخل تمیز کنیم؟باید بگویم که به دلیل بی لیاقتی شما، آسفالتی که سال گذشته در برخی از خیابان ها ریختید، به دلیل نازک بودن بیش از حد گیاهان خانواده علف و خاکستر، توانستند آن را در روند رشد از بین ببرند و یک برگ بیا اختراع جدیدت را اختراع کن و ببین آسفالت سبز است.

 

امیدواریم با پیگیری هایی که از طرف مردم انجام میشود مسئولینی که هیچ احساس وظیفه ای در قبال شهر و مردم ندارند از سمتهای خود کنار برن و با همت مسئولین دلسور مشکلات شهر به حداقل خودش برسد .

مسکن نوین رسانه و سایت املاک در اندیشه و مرجع فروش آپارتمان در شهرک اندیشه در این مطلب قصد داشت ،صدای مردم را به مسئولین برساند برای حل مشکلات در شهر جدید و محبوب اندیشه .

شما گلایه ی دارید؟ کامنت کنید

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نظرتان را بنویسید

واتساپ
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان